בנט לקול חי:"יש נגדי אנטגוניזם אבל רצוני לעזור"

    שלמה בן יוסף 1 Comment on בנט לקול חי:"יש נגדי אנטגוניזם אבל רצוני לעזור"
    12:47
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on היסטוריה: טראמפ חוזר בו מפתרון שתי המדינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הכלכלה נפתלי בנט אומר הערב לקול חי כי הוא מזדהה עם דברי שר הביטחון יעלון. "כל רעיון להעביר חלקים מהארץ ולסמוך על מדינה אחרת שתשמור עלינו זה רעיון נואל. כל פעם שהעברנו חלק לערבים קיבלנו מלחמה".

    "מציגים לנו תוכנית להגן על המדינה עם לייזרים ומזל"טים ואני אומר שימו אותם בעזה ובלבנון, נראה את הלייזרים מצליחים לשמור שם על השקט. איך יפרקו את הטילים איתם ואז נדבר. השמאל תוקף אותנו כמחרחרי מלחמה, עם כל הכבוד ללזני לפיד וגלאון אף אחד לא רוצה שלום יותר ממני, אני שירתתי בכל מלחמות ישראל ב-20 שנים האחרונות ולאף אחד אין מונופול על שלום".

    לדברי בנט אם נמסור את ירושלים, יהודה וחברון לערבים נראה גיהנום. שלום עושים מעמדה של כוח.

    על דברי לפיד בנושא הרבנים הראשיים לישראל אמר בנט כי לא מקובל שמישהו בא ומפטר רבנים ראשיים או מכנה אותם בלי תואר רב. "היו לי מועמדים אחרים לרבנות, אבל ברגע שהם נבחרו זה תפקידם והם צריכים להביע את עמדותיהם בלי חשש".

    בסוגיית בחורי הישיבות אמר בנט כי רצונו שמי שלא לומד שיצא לעבוד והוא מאמין שהרבה חרדים ירצו לשרת שירות לאומי או צבאי ולכן הוא מתנגד לסנקציות פליליות. לדבריו הוא מקווה שלא יהיו סנקציות פליליות כלל או משהו מרוחק.

    על תקציב הישיבות אמר בנט כי לא יהיה שינוי בכל שנת 2014 לרעה בכל תקציב הישיבות. הסכו פר תלמיד יישאר יציב כמו בסוף 2013.

    בנושא מצוקת הדיור אמר בנט כי עתודות הקרקע במרכז הארץ נמצאות כיום מעבר לקו הירוק. "כל המרחב שבין ראש העין לאריאל ניתן לבנות בו".  לדבריו, הלחץ הבינלאומי מצר את צעדיהם אבל הם ממשיכים לבנות.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יהודי שיושב ועוסק בתורה,עושה על ידי לימודו הרבה יותר ממה שכל הצבאות בעולם ביחד לא מסוגלים לעשות.כשמשה רבנו קיבל את התורה,קיבל את תורה שבכתב ותורה שבעל פה,בתורה שבעל פה נאמר,שיהודי שעוסק בתורה,שתורתו אומנותו,הוא פטור ממיסים ומכל עבודות העם,כגון ללכת לצבא בימנו,אם יש מספר קטן של תלמידי ישיבה לא טובים,זה לא אומר שכל בחורי הישיבה הם כאלו,ושצריך לסגור את הישיבות ולגייס את בחורי הישיבה לצבא,בגלל כמה לא טובים אי אפשר להכליל את כולם,ועוד גם לחרדים מותר מידי פעם לצאת מהישיבה ואו מבתיהם,ולהלך ברחובה של עיר,מה אתם רוצים,שכל היום הם יהיו סגורים בתוך ארבעה קירות?ומה גם,שיצר הרע של הסקרנות מכה בהם ללא רחם,סקרנים הם מאוד מה יש בצד השני.עם ישראל חייב שיהיה בו תלמידי חכמים.בגלל מיעוט בחורים לא טובים אין צורך להעניש את כל בחורי הישיבה.עם ישראל חייב חיילים רוחניים.יהודי שיושב ועוסק בתורה,כל הצבאות בעולם ביחד,לא יוכלו לעשות מה שאותו יהודי עושה.ולמה לא.הלוואי וכל עם ישראל ישבו ויעסקו בתורה יומם ולילה.עם ישראל,חייב שיהיו בו תלמידי חכמים.לא כל תלמיד חכם יכול להיות גם חייל בצה"ל וגם לעסוק בתורה בכדי להיות תלמיד חכם.

      חלק גדול מאלו הרוצים לגייס את תלמידי הישיבות,עושים זאת מתוך שנאה שיש להם לאנשים השומרים תורה ומצוות,הם אינם יכולים לראות בני אדם ששומרים תורה ומצוות,בית המקדש השני חרב בשל שנאת חינם כידוע לכם,עם ישראל,חייב שיהיו בו תלמידי חכמים.לא כל תלמיד חכם יכול להיות גם חייל בצה"ל וגם לעסוק בתורה בכדי להיות תלמיד חכם.
      האמירות של שונאי ישראל,באים מתוך שנאה,ומתוך ליצור עוד שנאה והרס בעם ישראל,לגרום למלחמת אחים,ולא מתוך רצון להוכיח.